pattern-lines

Algemeen ontwikkelings topic

door Thijs053nl • 24-04-2026 03:10 • 👁 372
Thijs053nl
Admin
24-04-2026 03:10

Hierin plaats ik geregeld een bericht over de actuele stand van ontwikkeling. Ik ben gestopt met het per versie te maken. 

Reacties (25)

Thijs053nl
Admin
07-07-2026 23:41
Thijs053nl zei:

Er zijn vandaag weer een paar dingen aangepast en verbetert. Zo is de profielpagina nu sneller gemaakt en is ook de foto view op de pagina met de tijd mee gegaan en moderner en mooier gemaakt. De volgende stap die we gaan doen is de upload pagina beteren. 

Dit is inmiddels in test 

Thijs053nl
Admin
08-07-2026 13:54

Ik werk momenteel druk om bepaalde bugs uit de site te halen. Bugs ik tegen kwam 

1. Belgische samenstellingen niet correct in de ritinfo 
  2. fouten bij laden van sommige pagina's 

Deze 2 worden nu verholpen 

Thijs053nl
Admin
09-07-2026 12:29

Er is momenteel gewerkt aan een 

1. export script (Waarmee je kunners kan exporteren.) Dit komt later ook voor foto's en nummers. 
  2. Nieuwe nummertoevoeg script 

Er wordt getest met een 

1. Bijwerk voorstel script 
    Hiermee kunnen leden dingen bijwerken en voorstellen. Na goedkeuren komt dat op de site 

Thijs053nl
Admin
09-07-2026 13:59

Er is inmiddels langzaam gewerkt aan een vliegtuig radar. Dat was een veel gehoopte droom script die ik zal willen maken. Dat is inmiddels gelukt. Met deze toevoeging zijn er nieuwe dingen bijgekomen 

1. kies nu wat je wilt zien op de mainpage. Niet meer via instellingen 
  2. 1 kaart voor alle locaties
    Niet voor reizigerkaart 
  3. range kiezen voor vliegtuigen te tonen. 

Wat ik ook nog wil toevoegen is persoonlijke locaties zodat je kan zien waar je staat en wat er langs je heen komt. 

Thijs053nl
Admin
09-07-2026 14:37
Thijs053nl zei:

Er is inmiddels langzaam gewerkt aan een vliegtuig radar. Dat was een veel gehoopte droom script die ik zal willen maken. Dat is inmiddels gelukt. Met deze toevoeging zijn er nieuwe dingen bijgekomen 

1. kies nu wat je wilt zien op de mainpage. Niet meer via instellingen 
  2. 1 kaart voor alle locaties
    Niet voor reizigerkaart 
  3. range kiezen voor vliegtuigen te tonen. 

Wat ik ook nog wil toevoegen is persoonlijke locaties zodat je kan zien waar je staat en wat er langs je heen komt. 

Er is momenteel een hoop bijgekomen 

1. Materieel selector (Alles is standaard aan)
  2. Jouw locatie (Je kan deze ook doorsturen naar andere leden door ledenkaart aan te zetten)
  3. Range van vlieguitgen kan max 500 KM rond het midden van Nederland 
    Advies is deze tussen de 100 en 150 km te zetten op de telefoon 
  4. Kaart is geupdate

Er wordt momenteel gewerkt aan een flightplanner. Deze is nog in de planning. 

Thijs053nl
Admin
16-07-2026 02:52

Er wordt nu druk gewerkt aan een oplossing voor de Reisplanner in Europa. Deze lijkt redelijk te werken nu. Ook zijn de duitse vertrektijden terug met meer info. Ook is er nu een EU rit tracker met data gekomen. Er wordt nog druk gewerkt om het mooi af te maken. En werkend te maken. Doet rustig aan aub met deze pagina's het is een test 

Thijs053nl
Admin
16-07-2026 03:42

De vertrektijden werken heel goed. Ik heb perongelijk de hele wereld toe kunnen voegen 😜

Thijs053nl
Admin
17-07-2026 01:39

Er is druk / erg druk gewerkt aan een systeem dat plannen veel makkelijker moet maken. Nu kan je via de vertrektijden zelf een rit kiezen dat kan nu echt elk soort vervoer zijn die er bestaat. Je klikt dan op check in. Begin punt is gekozen (Is het station van vertrek). Aankomst hoef je nu alleen nog maar te kiezen de rest doet de site zelf. 

Deze zal ook automatisch moeten bijwerken. net als met de Nederlandse. Helaas is het niet mogelijk om de materiele samenstellingen op te slaan. Dat moet bij Europa zelf worden ingegeven. De belgische en de nederlandse slaan dit wel op. 

Thijs053nl
Admin
18-07-2026 02:10

Er worden momenteel weer nieuwe ideeën toegevoegd en uitgevoerd. Hopelijk zijn deze snel klaar. 

Thijs053nl
Admin
18-07-2026 03:00
Thijs053nl zei:

Er worden momenteel weer nieuwe ideeën toegevoegd en uitgevoerd. Hopelijk zijn deze snel klaar. 

Het nieuwe idee werkt goed. De stories, dit is nog wel in ontwikkeling maar het lijkt redelijk goed te werken. Dit is nu alleen nog gemaakt met upload vanaf pc, mobiel, tablet. Ik wil dit ook bekijken of het lukt om dat dia camera te kunnen doen. Dat je livefoto's kunt uploaden en bijwerken.