pattern-lines

Bugs/typo's in menubalk

door AarClay • 04-04-2026 10:45 • 👁 107
AarClay
Member
04-04-2026 10:45

Als ik nog een paar goede tip mag geven voor een rustige menubalk:

• Let op het hoofdletter gebruik, Dus Home i.p.v. home
  • Als je een dubbel menu hebt met een enkele optie zoals in Haltes, maak er dan één menu van. Als er een ander werelddeel bij komt, dan kan je dat weer verder laten uitklappen. Of laat gewoon meteen alle landen zien, met een scheiding ertussen met daarin de menu's voor andere werelddelen. Dit scheelt allemaal weer onnodig klikken.
  • Mijn eigen keus: Houd het Engels of Nederlands. Veel termen in het Nederlands zijn Engels, dat is prima. Maar Home wordt niet vaak gebruikt. Noem het dan Start of Begin. Al zou ik Start mooier vinden. Of gewoon Kaart, omdat het een kaart toont.

Reacties (3)

AarClay
Member
04-04-2026 10:46

Over het hoofdletter gebruik:  
Het is dus: Jouw foto's, Jouw punten, Jouw Check-ins, Jouw reizen, Jouw reisgegevens

Thijs053nl
Admin
10-04-2026 00:40
AarClay zei:

Het is dus: Jouw foto's, Jouw punten, Jouw Check-ins, Jouw reizen, Jouw reisgegevens

Navbar staat op schema nog aan te passen binnenkort hierin gaan een hoop dingen nog veranderen. Zoals de indeling. En benamingen  

Thijs053nl
Admin
13-04-2026 03:22
AarClay zei:

Inmiddels zijn de hoofdletters ingevoerd. Jouw punten en zo wordt binnenkort punten en zo. (Aangezien dat nu onder account naam staan)